Kies 1 van de 3 Omnichannel Boot Camps of neem deel aan de breakout sessies.
De Boot Camps zijn enkel toegankelijk voor retailers en fabrikanten van merkproducten.

Alle Boot Camps zijn volgeboekt. Aanmelden hiervoor is niet meer mogelijk.

Timetabel Boot Camps

10.30     Ontvangst met koffie en opening door de ‘Host’ van de Boot Camp

10.40     Rondetafel sessie 1
Op een interactieve manier wissel je van gedachten met collega-retailers, o.l.v. een expert.
Na inschrijving voor een Boot Camp ontvang je begin april  een overzicht van de thema-tafels waaruit je kan kiezen.

11.15     Koffie pauze en netwerk moment

11.25     Praktijkcase

12.00     Rondetafel sessie 2
(Idem zoals sessie 1)

12.35     Interview met expertpanel door host.

12.45     Lunch op de Retail Plaza

1. ECOMMERCE

  • eCommerce Trends & Ontwikkelingen
  • De belangrijkste stappen voor een beter online resultaatDe rol van Mobile en Social
  • Optimalisatie van de customer journey
  • Hoe komt u tot een gepersonaliseerde online shopping ervaring?
  • Tips voor versterken online-offline
  • Conversie optimalisatie: hoe kunt u meer uit uw bestaande bezoekers halen?

Voorzitter:
Hugo Schrameyer, hoofdredacteur, Shopper Marketing Update

Panel met o.a.:
Karel van der Woude, Eigenaar / General Manager ISM eCompany
E-commerce Expert Hybris
Andreas Giese, CEO & e-Business consultant, Dexport
Jamie Merrick, Head of Industry Insights, Demandware

Best-practice case: Theo Koomen, CEO, Lucardi

 

– – – – óf – – – –

2. DIGITAL STRATEGY

  • Hoe differentieer je je onderneming online?
  • Hoe bereik je de juiste klanten op het juiste moment?
  • Hoe bouw je een waardevolle relatie op met klanten?
  • Welke tools zijn beschikbaar op het gebied van customer insights?
  • Inspiratie van retailers en merkfabrikanten die succesvolle stappen hebben ondernomen naar een data driven marketing strategie.

Voorzitter:
Clemmentijn Treinen, Industry Head Online Pure Players, Google

Panel met o.a.:
Jheroen Muste, Partner PwC Digital
Pascal Kurvers, Sales Director/Country Manager, Teradata Marketing Applications
Lucien van der Hoeven, General Manager EMEA MarketShare DecisionCloud
Prakash Balasubramanian, Vice President Retail, Cognizant
Digital expert, Mirabeau

Best-practice case:
Interview door voorzitter Clemmentijn Treinen met:
Jeremiah Albinus, CMO, fonQ.nl

 

– – – – óf – – – –

 

3. CUSTOMER CENTRICITY

  • ‘The key’ tot omnichannel succes is customer-centricity
  • Het veranderende klantgedrag en de 24/7 beschikbaarheid via de verschillende kanalen
  • Hoe kan je als retailer relevant blijven?
  • De belangrijke rol van merkidentiteit en merkmanagement
  • Hoe kan merkbeleving jouw merk versterken?
  • Integratie communicatie online/offline

Voorzitter:
Kasper Klaarenbeek, Veelgevraagd management spreker en inspirator

Panel met o.a.:
Arjan Leest, Commercieel Directeur,
Giesbers Retail Communicatie
Simone van Golden, Business Consultant, Abecon
Tiziana Mercuri, Account manager, Dobit

Best-practice case:
Mark Roex, ‎E-commerce Business Development Manager at JOG Group (Jeans Centre, Ensign Blue Outlets, Garcia)

Vol =vol!

Elke Boot Camp biedt plaats aan slechts 40 deelnemers. Alle Boot Camps zijn volgeboekt. Aanmelden hiervoor is niet meer mogelijk.Inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld en hiervoor geldt vol=vol.

 

De breakout sessies zijn voor iedereen toegankelijk.

 

Schrijf u nu in!