Gregg Aamoth (voormalig Vice President Customer Marketing bij Macy’s) komt naar Nederland

greg

Op 20 november a.s. krijgt u de unieke kans om in een besloten setting van Gregg Aamoth (voormalig Vice President  Customer Marketing bij Macy’s ) te horen hoe hij in 10 jaar de zeer succesvolle cross-channel strategy van Macy’s uitgerold heeft.

 

U ervaart van een retailer van wereldklasse wat zijn kijk is op de mogelijkheden van Big Data voor:

  • omzetverhoging
  • customer loyalty
  • cross selling
  • social media
  • online shopping
  • the single view of the customer

Zijn visie: “Data zijn een goudmijn, je moet alleen weten waar je relevante data vindt en hoe je ze kunt analyseren en inzetten voor je business”. 

Gregg vliegt speciaal voor deze bijeenkomst over vanuit de VS om met maximaal 40 top retailers de kansen te benoemen.  U kunt een van deze 40 retailers zijn!

Het middag/avondprogramma staat onder inspirerende leiding van Jan Kessels. Jan is voormalig CEO van HEMA, V&D en Bijenkorf, en op dit moment als adviseur & commissaris betrokken bij diverse toonaangevende retailers.

Waarom deelnemen?

  • Netwerken op hoog niveau met collega-retailers uit de top van de sector
  • Unieke mogelijkheid tot een kijkje in de keuken bij een retailer van wereldklasse
  • Samen met collega-retailers o.l.v. een expert in een kleinschalige setting van 8 personen de mogelijkheden verder uitdiepen
  • In vier uur bijgepraat over alle ins & outs van Big Data
  • Filevrij programma: voor de files voor de deur parkeren en na de files snel thuis

Programma 20 november 2013

15.00     Ontvangst en kennismaking met beslissers uit de retailsector

15.30     Gregg Aamoth, voormalig Vice President Customer Marketing  Macy’s

                Over zijn kijk op de mogelijkheden van Big Data in de retailsector

16.30     Expertpanel over Big Data in Retail

                Discussie met toonaangevende adviseurs op het gebied van Big Data:

                IBM / Teradata / Dell / Deloitte

17.00     Netwerkmoment: Pauze met aperitief

17.30     Interactieve rondetafelsessie

In depth gesprekken aan 4 rondetafels met een expert en 8 retailcollega’s:

  1. Rondetafelsessie met Gregg Aamoth
  2. Rondetafelsessie over actuele big data stellingen en vragen uit de praktijk

18.45     Diner aan de rondetafel

20.00     Borrel

De bijeenkomst is een extra service voor de vrienden van het jaarcongres “What’s going on in Retailing?!”.
U kunt kosteloos aan deze bijeenkomst deelnemen als u tot de volgende groep behoort:

  • U bent werkzaam bij een retailer
  • U bent werkzaam bij een fabrikant die artikelen via retailers verkoopt
  • U bent werkzaam bij een organisatie met een retailfunctie, zoals de reisbranche, horeca, recreatieparken, etc.

Als u tot deze groep behoort, dan kunt u zich aanmelden via https://www.retailing.nl/big-data-social-data/aanmelden/.
Let op! Er is slechts plaats beschikbaar voor maximaal 40 personen.

Voorproefje: gratis whitepaper
Benieuwd naar een voorproefje op de visie van Gregg Aamoth? Bekijk hier zijn whitepaper: Realizing the big value of small data.

Hartelijke groeten,

Mark de Leeuw
m.de.leeuw@ebstudies.nl
+31 6 518 23 617

Leave a reply

What's going on in Retailing?! website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2018