Presentatie Marco Wolters, Head of Retail, GfK

Marco-Wolters

Marco Wolters, Head of Retail bij GfK heeft een presentatie gegeven op What’s Going on in (R)etailing?! 2015 in de Passenger Terminal Amsterdam. Hij gaat in op het aandeel van online aankopen, de verschillen per sector en het belang van online oriëntatie in de customer journey.

“De retailer zal 2020 eerst maar eens moeten halen. Denk revolutionair, handel evolutionair. Dat doe je voornamelijk door fact-based te denken. Vanuit GFK doen we dat, dat zit in ons DNA. Dat doen we vanuit een stukje retail-tracking, point-of-sales data en vanuit de consument. “

 

Bekijk zijn presentatie:

[youtube width=”500″ height=”281″ video_id=”8wMw-eTHo8M” style=”style-3″ position=”left”]

 


 

What’s going on in (R)etailing?!

Beretailing_120xn u ook benieuwd naar de andere presentaties? Bekijk de homepage van What’s going on in Retailing en laat u inspireren door experts op het gebied van retailing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

retailing.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024