Wereldwijd onderzoek over groeiende retail- & e-retailorganisaties

Voorafgaand aan What’s going on in Retailing delen sprekers & partners van het congres hun visie, inzichten en onderzoeken op het gebied van retail.

Wat zijn toekomstige trends, welke rol gaat Big Data spelen, wat kunnen we leren van koplopers in de retailsector. Dit keer deelt Deloitte 2 wereldwijde retailonderzoeken, één over de grootste retail- en e-retailorganisaties, en één over de leiders van morgen.


 

Global Powers of Retailing 2015

Deloitte publiceerde onlangs het onderzoek Global Powers of Retailing 2015, een publicatie over de 250 grootste retailbedrijven ter wereld. Met een uitgebreide analyse waarom ze groeien. Het onderzoek geeft ook inzicht in de 50 grootste e-retailers van de wereld.

Bekijk het onderzoek Global Powers of Retailing 2015

2015 Millennial Survey

Deloitte publiceerde eveneens een wereldwijd onderzoek onder de leiders van morgen naar leiderschap en (nieuwe) business modellen.

Bekijk het rapport 2015 Millennial Survey

 


Brochure-What's-going-on-in-RetailingWhat’s going on in (R)etailing?!

Deloitte is op 16 april een van de partners van het congres What’s going on in (R)etailing?! in de Passenger Terminal Amsterdam. Een unieke mogelijkheid om van koplopers in de retailsector (zoals Mango, Jumbo, McDonalds, Bas Groep, Macintosh Retail Groep, Subway, Walgreens en vele anderen te horen hoe zij succesvol zijn.
Absoluut hoogtepunt is de presentatie van Werner Vogels, CTO Amazon. Hij geeft een uitgebreide kijk in de keuken van ‘s werelds grootste online retailer.

Meer informatie over het congres en alle sprekers is terug te vinden op de website van What’s going on in Retailing.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

retailing.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024