-
22Mar
How Brands Grow op ieder niveau
Door: Bram Jonkheer Misschien overbekend, maar nog altijd heel tekenend: de Tropicana case. Over een fout die 23 miljoen kostte....0 comments Read more -
05Mar
Retail ziet het licht
Geschreven door: Katja van Beaumont, Marc Rietra en Wouter de Wolf En toen was er licht... Er is altijd licht...0 comments Read more -
01Mar
Zelfroosteren? Dat hangt ervan af!
De belofte van zelfroosteren is groot: het verhoogt zowel de efficiëntie als de medewerkerstevredenheid. Maar zelfroosteren is niet per definitie…
-
03Jan
Domino’s Pizza zet de klant achter het stuur
‘Making the difference’ is het thema van What’s going on in (R)etailing?! in 2019. Maar hoe maken de sprekers op…
0 comments Read more -
07Jun
Hoe beïnvloed je als merk het onderbewuste?
Neuromarketing-deskundige Martin de Munnik (Neurensics) legde het op What’s going on in [R]etailing?! haarfijn uit: wil je als merk je…