Herman Bramer, CEO bij BCC

Herman Bramer
CEO
BCC

Sessie omschrijving

Value creation & growth in (electronics) retail

Hoe creëer je als retailer waarde in een zeer competitieve markt met grote (internationale) spelers. Wat als je oude propositie niet (meer) kan werken. Hoe (her)definieer en bouw je relevantie voor de consument. Welke rol spelen partnerships daarin en hoe creëer je duurzaam waarde voor klanten, jezelf en je partners.

Over Herman Bramer

Herman Bramer (57) is besmet met het retailvirus, van meewerken in een sportzaak tijdens zijn schooltijd tot nu 5 jaar ceo van BCC en alles daartussen. Van het dagelijkse spel met klanten tot het inrichten van een omnichannel service propositie. De kernvraag beantwoorden: welke waarde bied ik mijn klanten en hoe gaan we onszelf continu ontwikkelen om relevant te zijn en blijven. Elke dag opnieuw; wat is Retail toch een prachtig vak.

Comments are closed.

What's going on in Retailing?! website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2021